Magamról

Saját fotó
Most már inkább azt mondom, elszánt társadalmi vállalkozó vagyok. Voltam szociális munkás, szociálpolitikus, közösségfejlesztő, vidékfejlesztő, stratégiai tervező, felnőttképző, tanácsadó, szakértő, tréner, tanár, stb. Újat keresek és találok (ki), megállás nélkül. És mindig csatlakoznak fantasztikus emberek, akikkel együtt meg is csináljuk. Mostanra már leginkább az érdekel, hogyan lehet valódi változásokat elérni, míg magam békében maradok magammal. Hogyan lehet élhetőbb a világ, és ehhez mit kell tennem. Nekem. És minden, ami mindezekről az eszembe jut és valahogy kapcsolódik, izgat.A megoldásokat keresem és teszem is, amit csak tudok, nem várok másokra.

2009. július 2.

Amiket formálisan tanultam...

Diplomák:
1990-1995 ELTE Szociológiai Intézet, szociális munkás, egyetemi diploma
1990-1995 ELTE Szociológiai Intézet, szociálpolitikus, egyetemi diploma

Meg még, papírosok:
2011 Közösségszervezés kurzus, CKA (Joe Szakos, Chuck Hurt)
2002 Felkészülés a Strukturális Alapok/Európai Szociális Alap igénybevételére és kezelésére, TEMPUS
1999 Bournemouth University (Bournemouth, UK) TEMPUS FECC (Further Educational Courses for Community Care) project, interprofesszionális fejlesztő
1995 Northern College (in partnership with Sheffield Hallam University, UK) Adult Education and Community Development

Valamiért fontosnak gondoltam, de meggondoltam magam...
2000-2003 ELTE Társadalomtudományi Kar, Doktori iskola
1985-1989 ELTE ÁTFK, matematika-kémia tanár szak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése